Víkend v Holandsku

Amsterdam, Eindhoven 6 – 9.3.2015

Tak jsme naplánovali už v prosinci s přítelem cestu do Holandska.  Letěla s námi také sestra s přítelem. Byli jsme čtyři.

Odlet: 6. března 2015

Odlétali jsme z Brna s Wizzem do Eindhovenu. Let byl nádherný, jako vždy 🙂

během letu

Na letišti jsme počkali na kufr a jeli busem na hl. nádraží v Eindhovenu. Na nádraží jsme koupili lístky na vlak a jeli do Amsterdamu.

čekání na vlak

Odpoledne jsme už byli v hlavním městě Nizozemského království. Z nádraží jsme pokračovali tramvají do hotelu Best Western Blue Square **** kde jsme měli ubytování. Vzhledem k ceně hotelů v centru toto byla výborá alternativa. Poměr ceny/kvality byl vynikající.

před hotelem

První den jsme ještě vyrazili na večerní procházku.

Druhý den ráno po snídani už začala naše výprava do centra Amsterdamu 🙂 Byli jsme na plavbě lodí po kanálech, v parku a prošli jsme historické centrum města.

Projížďka lodí mohla být delší, stejně jako čas strávený v Amsterdamu :). Uběhl druhý den a už nás čekala cesta vlakem zpět do Eindhovenu.

V Eindhovenu jsme měli rezervované ubytování přímo v centru města ve 14. patře vůbec prvního mrakodrapu v tomto městě. Využili jsme opět spužeb AirBnb. Náš host byl zrovna na dovolené, takže jsme měli celý byt jen pro sebe 🙂 Výhled na celé město byl super.

výhled z ubytování

V Eindhovenu jsme si prošli centrum města a svojí návštěvou poctili místní Primark. Taky jsme navštívili s přítelem místní Tureckou restauraci, kde jsme si dali večeři. Dali jsme si místní specialitu zvanou kipsaté Jídlo nebylo špatné, ale asi znám lepší 🙂 Příteli moc chutnalo, zná toto jídlo z jeho dřívějšího pobytu v Holandsku.

Poslední den jsme brzo ráno vstávali. Odlet z Eindhovenu byl už v 8:50. Hned ráno jsme tedy opustili byt s úžasným výhledem a vydali se pěšky na nedaleké nádraží, odkud jsme jeli busem na letiště.

před odletem

Po krátkém letu jsme byli na oběd doma.

Toto byl náš prodloužený víkend v Holandsku 🙂

Jsem Míša. Mám po maturitě a pracuji jako pečovatelka v domově pro seniory. Odmalička ráda pomáhám lidem a zajímám se o mezilidské a partnerské vztahy. Píši básně, příběhy a články a měla jsem už několik blogů. Řekla bych, že ráda a dobře vařím, Mým koníčkem se však stalo v poslední době i cestování. Více v článku :))